Branża
Wielkopolski WIE. Platforma komunikacyjna dla Oleju Wielkopolskiego
19.11.2022
Jesteśmy odpowiedzialni za koncept kreatywny i nadzór produkcyjny najnowszej reklamy dla Oleju Wielkopolskiego, marki należącej do grupy Princes Foods.

Olej Wielkopolski jest produktem wysokiej jakości, tłoczonym tylko raz, z nasion polskiego rzepaku. Jego opakowanie pochodzi z recyklingu. Produkt jest bogaty w kwasy Omega-3 oraz witaminy E i K. 30-sekundowy spot telewizyjny kreuje ekspercki wizerunek marki oraz w platformowy sposób pokazuje Olej Wielkopolski szerzej, niż wyłącznie jako eksperta od gotowania. Wielkopolski wie nie tylko, jak tworzyć doskonałe dania. Wie, jak zebrać całą rodzinę przy jednym stole, jak przywołać wspomnienia, jak łączyć pokolenia… i wiele, wiele więcej.
Zobacz video

Dzięki wyróżnialnemu, unikalnemu dla marki i konsekwentnie wykorzystywanemu hasłu „Wielkopolski wie…” powstała mocna, rozwijalna i wyróżnialna komunikacja, dzięki której brand zyskał wyrazisty, zapamiętywalny charakter. Kampania jest prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w kanałach digitalowych. Odpowiadamy także za stworzenie strony internetowej i komunikację w social mediach.
Thinking ahead.
© 2023 adheads sp. z o.o.