POWRÓT
Amol. Jeden lek na wiele dolegliwości
KLIENT
Takeda SCE Sp. z o.o.
MARKA
Amol
USŁUGI
ATL
Amol to lek ziołowy znany i stosowany w Polsce od pokoleń. Miał silną rozpoznawalność, ale dość przestarzały wizerunek.


Celem kampanii było dotarcie do młodszej grupy docelowej. Duże wyzwanie stanowiło także pokazanie szerokiego zastosowania.
Wyróżnij się...żartem

Zaproponowaliśmy formę sitcomu, stawiając na żart sytuacyjny. Każda z wyrazistych postaci miała symbolizować jedną z dolegliwości, na które Amol jest ratunkiem.
Stylistyka spotu była tak odległa od komunikacji konkurencji, że nie sposób było nie wychwycić reklamy Amolu wśród innych marek farmaceutycznych. Amol zdecydowanie się wyróżniał.

Kampania miała formaty 30” oraz 4x 15”, w których eksponowany był jeden problem. Stworzyliśmy również billboard sponsorski.
następna realizacja
Thinking ahead.
© 2023 adheads sp. z o.o.