POWRÓT
Kropki czy dziury?
KLIENT
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek
MARKA
Serenada
USŁUGI
360°
W ramach obsługi full service marki Serenada przygotowaliśmy strategię, lifting opakowań oraz zwiastującą zmiany kampanię 360° – pierwszą po 4-letniej przerwie.
Jak zmieniły się opakowania?

Ciekawym wyzwaniem okazał się wyrazisty dla marki kod kolorystyczny, który musieliśmy wpisać w aktualne trendy. Nie rezygnując zatem z dziur na żółtym tle, zmniejszyliśmy okienko, aby lepiej wyeksponować nazwę produktu. Obok pojawiły się również smakowite wizualizacje serów.

O końcowy efekt byliśmy spokojni. Wybór finalnego projektu podparły badania ilościowe i jakościowe.
Pyszny ser. I kropka!

Marka Serenada potrzebowała wizerunkowej kampanii, która z jednej strony miała zaznajomić konsumentów z nowymi opakowaniami a z drugiej podnieść jej świadomość. W związku z tym fabułę spotu oparliśmy na rozmowie dwójki rodzeństwa, które spierają się o jeden z elementów opakowania – charakterystyczne dziury, które trochę przypominają kropki.

W ten sposób powstała kampania, która w żartobliwej konwencji zadaje konsumentom pytanie: co właściwie jest na opakowaniach Serenady? Kropki czy dziury?
Billboard sponsorski
Zobacz making of
następna realizacja
Thinking ahead.
© 2023 adheads sp. z o.o.