Realizacje
				„Siła z ziół” jest wszędzie! Najnowsza kampania dla Amolu
				02.02.2024
				Sezon przeziębieniowy w pełni. Miasta ogarnęła plucha i zniechęcenie. W kontrze do wszechobecnej szarzyzny stanęliśmy my, postanawiając zazielenić ulice (i nie tylko)… kampanią Amolu (Orifarm).
		 
	 
Spot TV, emitowany we wszystkich największych stacjach, nawiązuje do tradycji leku i przekazywania go z pokolenia na pokolenie. Babcia, wręczając wnuczce produkt, przekazuje jej także wiedzę o tym, jak radzić sobie z przeziębieniem. Otwarcie Amolu sprawia, że całe otoczenie w naturalny sposób wypełniają zioła, dotychczas zamknięte w butelce. 
Maksymalnie ziołowe, outdoorowe kreacje, zapraszają przechodniów do zanurzenia się w naturalnym świecie produktu. Podobnie jest z kampanią digitalową, obejmującą programmatic, VOD, YouTube  i META. Całość uzupełnia hasło „Siła z ziół”, podobnie jak ilustracja bezpośrednio nawiązujące do składu leku. 
Działania reklamowe nie pomijają łagodzących pastylek AMOLowych i nowości - aromatycznych plastrów ułatwiających oddychanie, również spod szyldu AMOLowe. 
Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz nadzór produkcyjny odpowiadamy my, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD, a za produkcję spotu wideo - Pink Media. Kampania obejmuje telewizję, internet i OOH.